TTV T.O.P

Tafeltennisvereniging TOP heeft ook een jeugdafdeling.

Iedere woensdag- en donderdagavond kunnen alle jeugdleden van 19:00 uur t/m 20:30 uur onder begeleiding gezellig en/of fanatiek een balletje slaan. Zo kan de jeugd vanaf 9 jaar op een leuke en leerzame manier kennis maken met de tafeltennissport. Over het algemeen begint een jeugdavond met training, en wordt er na de pauze aandacht besteed aan wedstrijden of spelletjes.

Bij ttv TOP heb je als jeugdlid ook de mogelijkheid om competitie te spelen. De competitiewedstrijden worden gespeeld op de zaterdag. Op dit moment heeft TOP 1 jeugdteam die in competitieverband uitkomt.

Ook zijn er jaarlijks een aantal leuke toernooien/evenementen. Denk hierbij o.a. aan een blacklighttoernooi, een kersttoernooi, een gemengd dubbel toernooi en de jaarlijkse clubkampioenschappen voor jeugdspelers. Aan het einde van het jaar gaat de jeugd vaak nog iets leuks doen om het sportjaar af te sluiten.

Ben je nieuwsgierig geworden of lijkt het jou ook wel eens leuk om een balletje te komen slaan? Kom dan gewoon een keertje langs of neem contact met ons op via jeugd@ttv-top.nl. TOP heeft zelf batjes, dus die hoef je niet te kopen.