TTV T.O.P

Feestavond TOP 65 jarig bestaan

Binnenkort bestaat TOP precies 65 jaar, en dat laten we niet zomaar voorbij gaan. Op zaterdag 13 april zijn alle leden, oud leden en vrienden van TOP van harte welkom voor een gezellige feestavond. Uiteraard zijn ook de partners van harte uitgenodigd.

We gaan deze avond terug in de tijd, zowel wat betreft de activiteiten als de prijzen van de consumpties. We trappen om 20.30 uur af met Oud Hollandse spelen die we in teams zullen afleggen. Hierna verwachten we rond 22.00 uur te beginnen met de pubquiz. Naast algemene kennis zal vooral ook gezelligheid voorop staan. Tijdens de afsluiting kunnen er, onder het genot van een drankje en veel gezellige muziek, leuke herinneringen opgehaald worden en is er tijd om gezellig bij te kletsen.

Tot zaterdag 13 april! De zaal is open vanaf 19.45, en de koffie is gratis.