TTV T.O.P

De zomerstop is weer voorbij!

Best sportvrienden en vriendinnen, de eerst balletjes zijn alweer geslagen in onze prachtige zaal “Toppunt”.
Die er weer “spik en span” door een groep vrijwilligers die ondanks de warmte, weer aan de schoonmaak zijn geweest, zodat er weer getafeltennist kan worden.
De buitenboel en de tuin zijn ook weer gedaan, de boeiborden zijn opgepoetst en de koelkasten zijn weer gevuld, dus al met al we zijn weer klaar voor een nieuw seizoen.

Ik hoop dat jullie allemaal een mooie vakantie gehad hebben, of misschien nog wel tegoed hebben.
De indeling en de tegenstanders zijn ook al bekend, wellicht hebben jullie al gekeken tegen wie en wanneer jullie moeten spelen op de site van de NTTB.
De nieuwe indeling en wedstrijdschema’s staan inmiddels ook al op de TOP site.
Binnenkort krijgen jullie van Gerard Krijgsman de indeling van de bardiensten nog in de bus, en zal deze ook in de agenda van de website terug te vinden zijn.
We doen weer met 7 teams mee aan de competitie, 1 Duo en 6 reguliere teams.
Via deze weg wens ik jullie allen veel succes in de competitie.

Ook wil ik nog melden dat de vervanging van de CV ketels zijn uitbesteed aan de Warmte bron, en zal dit jaar vervangen worden.
En dat het vorig seizoen weer met 2 gezellige BBQ is afgesloten.

De voorzitter;
Rene Steenbergen