TTV T.O.P

TOP weer terug op hoofdklasse niveau

Tijdens de afgelopen najaarscompetitie is TOP 1 DUO er in geslaagd om het kampioenschap in de eerste klas D te bemachtigen en zo promotie af te dwingen naar de Hoofdklasse van het district West.

Nadat ze eerder in de voorjaarscompetitie één schamel puntje te kort kwamen dit te bewerkstelligen, werden Frank Mulder (90%) en Peter vd Heuvel (75%) nu echter met overmacht kampioen met een score van 42 uit 50 en een voorsprong van maar liefst 14 punten op de nummer twee !
Alleen tijdens de tweede wedstrijd was er even sprake van een dipje (3-2 verlies tegen Docos), maar de overige wedstrijden werden allemaal ruim tot zeer ruim gewonnen met dit overtuigende resultaat tot gevolg.

Volgend seizoen mogen ze hun kunsten dus gaan vertonen in de hoogste klasse van de Duo-competitie en dat wordt dan gelijk een mooie uitdaging aangezien in principe de helft van de 6 teams uit die poule weer degradeert !