TTV T.O.P

Verslag van de ALV Top Haastrecht

Ondanks het mooie weer waren we als bestuur blij met de redelijke opkomst van deze jaarvergadering. Zo'n 25 leden hadden de moeite genomen om naar de jaar vergadering te komen.

Nadat de agenda punten van voor de pauze waren afgehandeld kwamen na de pauze het afscheid van Mathijs Spruit als bestuurslid aan de orde. Hij gaat verhuizen naar Apeldoorn en stopt als bestuurslid als afgevaardigde van de jeugd. Via deze weg willen we als bestuur Mathijs bedanken voor zijn inzet en inbreng voor TOP.

Geluukig konden we als bestuur Frank Mulder als bestuurslid verwelkomen. Hij heeft zich beschikbaar gesteld als Bestuurslid en daar zijn we als bestuur natuurlijk heel blij mee. Frank heeft nu al het voorraad beheer van de bar onder zijn hoede.

Rene Steenbergen blijft weer voor een jaar voorzitter van TOP.

Daarna werden de jubilarissen gehuldigd. Jaap Wanders 50 jaar lid was helaas verhinderd om aanwezig te zijn op de ALV. John van Zuijlen 40 jaar lid van TOP ook hij was verhinderd om aanwezig te zijn.

Wies Kuijf en Rene Steenbergen waren wel aanwezig en kregen een gouden speld en een mooie bos bloemen van het bestuur.

Om ca. 22.30 was de vergadering afgelopen en werd er aan de bar nog nagepraat.