TTV T.O.P

Kampioenen bij Tafeltennisvereniging TOP in Haastrecht.

Met 2 kampioenen heeft TOP de najaarscompetitie goed afgesloten.

TOP 1 (reguliere competitie) bestaande uit: John van Tuyl, Gerard Krijgsman, Jan Landsmeer en René Steenbergen is kampioen geworden in de 2 de klasse. Ze speelden de laatste wedstrijd tegen de directe concurrent en hadden een 6- 4 overwinning nodig om kampioen te worden. Het werd na een spannende avond uiteindelijk 7- 3, waardoor TOP 1 nu promoveert naar de eerst klasse.

Ook TOP 1 Duo bestaande uit: Frank Mulder en Peter van de Heuvel zijn kampioen geworden. Zij waren de sterkste in de eerste klasse en promoveren nu naar de hoofdklasse. Net als TOP 1 regulier moesten ook zij de laatste wedstrijd tegen de directe concurrent winnen. Met dank aan invaller Gerard Krijgsman werd het na een aantal zeer spannende potjes 2 – 3 voor TOP. Met name het dubbel en de laatste wedstrijd van Gerard waren bijzonder spannend, maar werden na 5 sets toch over de streep getrokken.

Beide teams van harte gefeliciteerd!

Naast deze kampioenen hebben we nog meer goed nieuws te melden.

TOP heeft dit jaar een groei door gemaakt van ruim 10%! Mede doordat de tafeltennisvereniging  Flamingo’s uit Goude opgeheven werd, zijn er veel leden van deze vereniging naar TOP gekomen. Verder slaat het recreatief tafeltennissen op donderdagmiddag goed aan. Ben jij ook geïnteresseerd? Loop eens geheel vrijblijvend binnen en proef de sfeer, of beter sla een balletje mee en blijf in beweging. We zijn open van 13.30 tot 17.00 uur.

Bestuur tafeltennisvereniging TOP - Haastrecht